Kérje díjmentes konzultációnkat, ahol felmérjük egyéni igényeit!
Egy cégről sokat elárul, hogy milyen rendszerben tartja nyilván a beérkező információkat, illetve hogy azt hogyan osztja meg a munkatársakkal.
Sok olyan rémtörténetet hallani, amelyben a napi működéshez elengedhetetlen információkat első ránézésre komolynak tűnő vállalatok kockás füzetben vagy a cég egy-egy munkatársánál kallódó offline dokumentumban tárolnak.
Ez, amellett, hogy végtelenül elavult megoldás, biztonsági szempontból sem túl célravezető.
Ajánlatot kérekA webalapú applikációk legfőbb előnye, hogy egy egyszerű böngészőből bárhol és bármikor elérhetők, és lehetővé teszik, hogy az arra jogosultak elérjék a munkájukhoz szükséges információkat. A home office munkavégzés elterjedésével ez különösen fontossá vált, az offline dokumentumok ideje ugyanis lejárt.
Elengedhetetlen, hogy mindenki lássa a munkájához tartozó folyamatok aktuális állását, vagy hogy a munkatársak könnyen tudjanak kommunikálni egymással. Ez a webalapú nyilvántartórendszer a cég és a cégvezető igényeinek megfelelően alkalmas arra, hogy nyilvántartsa a partnereket, általa könnyen létrehozhatók adatbázisok, megoldható mondjuk akár egy raktárkezelés.
Cégünk készített már egyedi igények alapján időpontfoglaló rendszert, munkaidő-nyilvántartót, szabadságnyilvántartást, mindezt felhasználóbarát felületeken, a megrendelő cég arculatához illő formában.